Jumaat, 26 April 2013

penghargaan


PENGHARGAAN

            Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Pengetua SMK Pokok Sena, Kepala Batas, Seberang Perai Utara, Pulau Pinang, Tuan Mohd Roodzi Bin Aziz kerana telah memberi sokongan dan dorongan kepada saya ketika menjalankan kajian ini. Saya juga turut ingin berterima kasih kepada guru mata pelajaran Geografi saya iaitu Puan NorHaiza bt Mohamad kerana telah banyak membantu dan memberi tunjuk ajar kepada saya bagi menyiapkan kerja kursus ini.

            Di samping itu, saya juga ingin berterima kasih kepada ibubapa saya iaitu En Addnan Abd Hamid dan Pn Siti Aishah Abd Rahim kerana telah memberi saya semangat dan dorongan untuk meniapkan kerja kursus ini. Juga kerana telah memberi bantuan kewangan kepada saya dengan membelikan bahan-bahan yang akan digunakan untuk kerja kursus ini.

            Tidak ketinggalan kepada sahabat-sahabat saya iaitu Nor Fify Zamry, Alif Azni,  Muhammad Akmal dan yang lain yang banyak membantu dan memberi komen ketika menyiapkan kerja kursus ini. Tunjuk ajar, kerjasama dan dorongan yang diberikan oleh semua pihak membolehkan saya Berjaya menyiapkan kerja kursus geografi dengan jayanya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan