Selasa, 30 April 2013

PENDAHULUAN


PENDAHULUAN

Bagi memenuhi keperluan Penilaian Menengah Rendah 2013, saya selaku pelajar Tingkatan 3 diwajibkan melaksanakan Kerja Kursus Geografi di sekolah. Saya telah memilih tajuk Pengangkutan Awam Di Kepala Batas, Seberang Perai Utara, Pulau Pinang.
Saya telah memilih tajuk Pengangkutan Awam (bas) di Kepala Batas, Seberang Perai Utara, Pulau Pinang. Kawasan Kepala Batas ini dipilih sebagai kawasan kajian saya kerana di kawasan ini terdapat banyak kemudahan pengangkutan awam seperti bas dan teksi. Di kawasan Kepala Batas ini menyediakan bas Rapid ke sekitar kawasan kajian. Kawasan kajian ini padat dengan penduduk yang sangat memerlukan dan bergantung kepada pengangkutan awam untuk pergerakan harian mereka.
            Saya Berjaya melengkapkan kajian ini dalam masa sepuluh minggu dengan menulis laporan kajian dengan lengkap bermula dari bulan Mac hingga bulan Mei.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan